BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Vi søger en receptionist der har mulighed for at starte som afløser på få timer i oktober/november og december, men som fra januar kan gå på fuldtid (37 timer) i et barselsvikariat. Hvis du brænder for at levere verdensklasse kundeservice, interesserer dig for beauty-branchen og er en fantastisk kollega, vil vi meget gerne høre fra dig!
Om os:
Vi er en af Danmarks største kosmetiske klinikkæder, specialiseret i laser- og injektionsbehandlinger. Vores team på 39 dedikerede medarbejdere består af sygeplejersker, receptionister, læger og administrative medarbejdere. Vi værdsætter samarbejde, sammenhold og et stærkt fællesskab, hvor vi løfter i flok.
Arbejdsopgaver:
- Modtagelse og betjening af kunder i receptionen
- Besvarelse af telefonopkald og håndtering af andre henvendelser
- Booking og koordinering af behandlingstider
- Sikre at receptionen og venteområdet altid er præsentabelt og indbydende
- Håndtering af betalinger
- Du får medansvar for klinikkens daglige drift, herunder også lager, oprydning, rengøring, etc.
- Assistere i andre administrative opgaver efter behov og kvalifikationer
Receptionisten er det første møde med os, og det er derfor vigtigt for os, at kunden føler sig taget godt af og imod både i telefonen og i klinikken. Vi forventer du kan påtage dig værtsrollen, når kunderne kommer i klinikken, anvise kunderne en plads og registrere, at de er ankommet, samt tilbyde kaffe m.m. Ligeledes er det vigtigt, at kunden som ringer til os, kan mærke smilet igennem telefonen og får et rigtig godt førstehåndsindtryk.
Udover at være en fantastisk person forventer vi, at du:
- Taler, læser og forstår dansk og engelsk.
- Har erfaring med brug af Office pakken.
- Har erfaring med kundeservice og kendskab eller interesse for den kosmetiske branche.
- Er energisk, glad, imødekommende og kan lide at arbejde med mennesker.
- Finder det helt naturligt at sætte kunden i centrum og skabe sublime kundeoplevelser – hver gang.
- Kan lide at arbejde i et team og er indforstået med, at vi løfter i flok uanset opgaven, og går den ekstra mil for hinanden i dagligdagen.
- Er selvstændig og ansvarsbevidst.
- Evner at håndtere travle situationer og bevare roen.
- Har en positiv indstilling til arbejdet, er fleksibel og åben for nye rutiner. Vi er en ung virksomhed og har hele tiden for øje at forbedre og optimere, hvor der er behov for det, og vi forventer, at alle bidrager til dette.
Ufravigelige krav:
- Du kan arbejde både i dagvagt og aftenvagt
Vi tilbyder til gengæld:
- Grundig oplæring i receptionens opgaver og intern verificering.
- Et fantastisk team af kolleger, der glæder sig til at byde sig velkommen
- Mulighed for videreudvikling og personalegoder
Oplæring og Tiltrædelse: Oplæring og verificering i oktober/november
Tiltrædelse: Hurtigst muligt og senest 1/11 -24
Arbejdstid: Fra oktober/november til og med december vil timerne være varierende fra 5-10 timer ugentlig. Arbejdstiden vil primært ligge i hverdagene mellem 13:00-21:30 med enkelte dagvagter fra 07:30-15:00
Fra januar vil stillingen være et vikariat på 37 timer/ugen (07:30-16:00)
Ansøgningsfrist: 30/9-24
Samtaler: 3/10-24
Løn: Efter aftale/kvalifikationer
Ansøgningen sendes til: anna@cosmolaser.dk
Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte souschef Anna Liin Hansen ved at sende en mail til: anna@cosmolaser.dk
Vi glæder os til at høre fra dig.
Med venlig hilsen
Marie Olesen
Klinikindehaver
Cosmo Laser Aarhus
Klostergade 22, 1. sal, mf
8000 Aarhus C
aarhus@cosmolaser.dk
Klinik: +45 35394400
www.cosmolaser.dk
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Aarhus Kommune
-Virksomheden tilbyder:
-Arbejdsgiver:
Aarhus laser botox filler ApS, Klostergade, 8000 Aarhus C
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 30-09-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6112595