Regnskabs- og økonomimedarbejder - vil du være en del af fællesskabet?

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

FO-Aarhus er en af landets største folkeoplysende aftenskoler. Vi tilbyder kurser, vejlednings- og opkvalificeringsforløb for ledige, ordblindeundervisning, kreative fag, motionshold, debatter og foredrag, seniordaghøjskole og rigtig meget andet. Vi driver et kulturhus, et madhus, og Folkeoplysningens Hus i Aarhus. Fællesnævneren er fælleskaber, der gør en forskel, og målsætningen er at styrke det enkelte menneskes mulighed for aktiv deltagelse i samfundslivet, hvad enten det er på arbejdmarkedet, i kultur- eller fritidslivet.

Vi er også et mangfoldigt arbejdsfællesskab bestående af godt 500 medarbejdere, såvel fuldtids- som deltidsansatte undervisere, projektledere og administrative medarbejdere, fordelt på 4 selskaber: FO-Aarhus, Fonden Ryesgade 7, Skejby Rangers og Daghøjskolen Gimle.

Vi søger nu en ny kollega til at styrke vores økonomiafdeling.

Stillingen er på 37 timer om ugen med mulighed for nedsat tid til f.eks. 30 timer.

Regnskabsafdelingen består af i alt 7 medarbejdere, der tilsammen løser en mangfoldig række af opgaver inden for blandt andet økonomi, løn, registreringer og ledelsesunderstøttelse. Vi er sociale, snakker godt sammen, også med resten af organisationen, samtidig med at vi får noget fra hånden og sætter en ære i at levere præcise og valide tal.

Dine primære arbejdsopgaver vil være:

  • Løbende bogføring og fakturering
  • Måneds- og årsafslutning af regnskaber inkl. udarbejdelse af afstemninger og dokumentation
  • Diverse afstemninger, så som kreditorer, banker mv.
  • Controlling af relaterede opgaver i forhold til ovennævnte ansvarsområder.
  • Ledelsesrapportering og omsætningsanalyser, i samarbejde med regnskabschefen
  • Kan du lave løn, eller har du lyst til at lære det, er der også mulighed for det.

Vi søger en kollega som:

  • Er fagligt velfunderet.
  • Har et godt overblik og arbejder struktureret, med sans for detaljen
  • Kan arbejde selvstændigt og samtidig være en holdspiller
  • Har minimum et par års erfaring fra lign. stilling
  • Er imødekommende for forandringer og motiveret for at lære nyt.
  • Har lyst til at udforske og afprøve nye digitale værktøjer til økonomistyring og optimering af manuelle processer.

Erfaring med Navision (BC365) samt andre IT-systemer er en fordel. Excel er en forudsætning.

Ansøgningsfrist og tiltrædelse: Send gerne din ansøgning snart, men senest 17. november, kl. 12. Tidspunkt for ansættelse aftales med den rette kandidat.

Hvis du har spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Lars Brix, regnskabschef, på mail: lb@fo-aarhus.dk eller på telefon +45 87 46 45 43.

Vi ser frem til at høre fra dig
Send din ansøgning med tilhørende CV til lb@fo-aarhus.dk. Vi afholder samtaler løbende, og ansætter, når vi har den rette kandidat.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Aarhus Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

FO-Aarhus, Frederiksgade, 8000 Aarhus C

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 17-11-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5930293

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet