BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
RESTAURANT & OPERATIONS MANAGER FOR MIBPAKHUSENE
Pakhusene er tre store bygninger beliggende på det nye Aarhus Ø, og huser til dagligt adskillige virksomheder.
MARTIN IB/MIB er restauratør i bygningerne og varetager dagligt alt fra frokostordningen i kantinen til forplejning til møder, kurser og konferenser.
Udover det benyttes de lækre lokaler også til afholdelse af receptioner, fødselsdage, firmafester, bryllupper osv. Intet er umuligt og lokalerne ommøbleres løbende for at skabe unikke arrangementer.
Restaurant FEAST er også en del af MIB og er ligeledes beliggende i Pakhusene. FEAST er en a la carte restaurant med fokus på grill, umami, enkelthed og smag.
MIB startede i det nyopførte Pakhusene i 2017. Virksomheden er vokset efterhånden som Aarhus Ø er kommet på landkortet og kendskabet til de lækre lokaler er blevet bredere.
MIBs afdeling i Pakhusene beskæftiger både kokke, tjenere, catere, køkkenassistenter samt en stor stab af timelønnede.
MIBPAKHUSENE er opdelt i fire afdelinger...
- MIBPAKHUSENE FROKOST & KANTINE
Bespiser ca. 700-800 frokostgæster dagligt
- MIBPAKHUSENE FEST & DINING
Fester og arrangementer i de skønne lokaler og ca. 100 arrangementer bliver det til årligt - MIBPAKHUSENE EVENT
Varetager alt ”ud af huset” samt større events, festivaler osv.
- RESTAURANT FEAST
A la carte restaurant
Vi søger en Restaurant & Operations Manager med passion for restaurationsbranchen, innovation, evne til problemløsning og evnen til at trives i tvetydighed for at skabe kundeoplevelser i verdensklasse.
Som leder med ansvar for efterspørgselsgenerering og afvikling, vil du være en integreret del af opbygningen af nye processer og mekanismer samt drive eksperimentering, præcision i udførelse og effektivitet gennem virksomhedens strategiplan samt arbejde med de KPI’er og budgetter der er sat for afdelingen.
Hvilke arbejdsopgaver består jobbet af...
- Den overordnede Restaurant- og Eventchef for afdelingen.
- Arbejd med vækst- og forretningsudviklingsprojekter og -initiativer for at blive ved med at bygge og forstærke brandet MIBPAKHUSENE i restaurationsbranchen.
- Arbejde resultatorienteret. Arbejde sammen med de andre lederes samt CEO for regelmæssigt at foreskrive og sætte mål for afdelingen. Skabe et miljø med eksperimentering, dedikation til at ville lykkedes og præcision i udførelsen for at nå målene.
- Fortsætte opbygningen af et fantastisk team. Definer ansættelsesbehov og oplære nye medarbejdere.
- Styring af processen i afsøgning af nye kunder/gæster via arrangementer, events og marketing (i samarbejde med CMO og Sales Manager).
- Kommunikation på tværs af afdelingerne for at sikre rettidige løsninger, kvalitetskontrol og optimering af brugen af f.eks. råvarer.
- Problemløser. Der skal ledes i presserende situationer, opgaver skal uddelegeres og prioriteres, samtidig med at du skal kunne overvinde de forhindringer, der kommer din vej.
- Som ”personen i front” skal du kunne agere på gulvet under afviklinger, gæstesamtaler, gæsteoplæg, planlægningsprocesser samt være all-round når/hvis der er behov.
- Være en kulturbærer. Skab en sjov, inkluderende og sikker arbejdsplads.
- Sikre at de interne aftaler samt aftaler overfor gæsterne overholdes.
Hvad forventes af dig...
- Du kan begå dig på både dansk og engelsk.
- Du har 2-4 års erfaring indenfor driftsledelse i restaurationsbranchen.
- Du kan arbejde og styre både dig selv og dine medarbejdere efter KPI’er og virksomhedens overordnede strategi.
- Du arbejder dedikeret efter og med budgethåndtering.
- Du kan arbejde med Office pakken.
- Erfaring med at løse komplekse problemer, udøve god dømmekraft i beslutningstagning og navigere i tvetydige miljøer.
- Fremragende kommunikatør, der er i stand til at motivere et team, arbejde på tværs af afdelingerne samtidig med at du er i kontakt med eksterne partnere og gæster efter behov.
- Evne til at forenkle vanskelige problemer til handlingsrettede og løselige opgaver.
- Stærk sans for detaljer og besat af procesforbedringer, så klargøring og afvikling fungere optimalt og gæsten derved får verdens bedste oplevelse.
- Komfortabel læring og tilpasning til nye koncepter og brug af nye værktøjer. Du går forrest.
- Selvmotiveret, energisk og drevet person med evnen til at lære nye færdigheder og vokse med rollen.
Hvad tilbyder MIBPAKHUSENE...
- En spændende arbejdsplads fyldt med dygtige kollegaer.
- En arbejdsplads med betydelige muligheder for vækst.
- Arbejde med et team af sjove og motiverede mennesker.
- Ledelsesuddannelse.
- Mulighed for at implementere nye gennemarbejdede processer uden en lang kommandovej.
- Du bliver en del af ledergruppen i MARTIN IB A/S.
- Gode lønforhold med pension og personalegoder.
Er du interesseret...
Hvis du kan mærke at denne stilling tiltaler netop dig, så kontakt CEO Martin Ib for en uddybende samtale.
Du kan kontakte Martin på følgende: mail: mib@martinib.dk – tlf. 28 35 84 43.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Aarhus Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
MIBpakhusene ApS, Mariane Thomsens Gade, 8000 Aarhus C
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 26-11-2023; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5939991