BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Kontorfunktionær til Retten i Aarhus.
Retten i Aarhus søger en uddannet kontorfunktionær til en fast stilling på 37 timer om ugen, som ønskes besat snarest muligt. Stillingen er placeret i rettens administrationsafdeling.
Stillingens arbejdsopgaver henhører primært under administrationsafdelingens kassefunktion og personaleadministration. Kassefunktionen består af Hovedkassen, Fogedkassen og Skiftekassen. Der vil dog i travle perioder være behov for at udføre arbejdsopgaver for andre afdelinger, og du vil få en berøringsflade til alle rettens afdelinger. Du vil dagligt have et tæt samarbejde med to gode kolleger i kassefunktionen, din afdelingsleder og med kollegaer fra Fogedretten, Skifteretten og Informationen.
Stillingens daglige arbejdsopgave
- Personaleadministration herunder bl.a.:
- indberetning af løn,
- beregning af ferie,
- anmeldelse af barsel, sygdom, refusion, flex, afspadsering,
- oprettelse/flytning/lukning af medarbejder,
- diverse administrative ad hoc-opgaver.
- Kasséropgaver herunder bl.a.:
- afstemning af kasserne,
- bogføring og arkivering af bilag.
For at kunne varetage ovenstående arbejdsopgaver på bedste vis, så forventer vi at du:
- er meget detaljeorienteret
- er god til dansk retskrivning og håndtering af tal
- arbejder godt med daglige deadlines og derfor besidder et stort overblik
- er struktureret i din opgaveløsning, så opgaver ikke bliver glemt
- kan arbejde i en meget varieret hverdag, hvor hasteopgaver dukker op
- er robust og trives i et travlt arbejdsmiljø
- er selvstændig, engageret i dine arbejdsopgaver og effektiv i din opgaveløsning
Vi arbejder hver dag på at leve op til Danmarks Domstoles mål om at være en attraktiv arbejdsplads. Det gør vi blandt andet ved at tilbyde frugtordning, kaffeordning, gratis parkeringsplads og en fælles personaleforening med spændende arrangementer. Vi har flexordning.
Retten i Aarhus har i alt 110 medarbejder, som er fordelt på to adresser ved siden af hinanden. Strafferetten, Civilretten og Familieretten hører til på Vester Allé 10 og Fogedretten, Skifteretten og Administrationen bor på Vester Allé 12. På begge adresser er der dagligt sikkerhedsvagter, som sørger for at bemande adgangskontrollerne.
Løn og ansættelsesforhold:
Ansættelsen sker i henhold til fællesoverenskomsten mellem Finansministeriet og OAO-S samt organisationsaftale for kontorfunktionærer, laboranter og IT-medarbejdere i staten.
Du indplaceres som udgangspunkt som kontorfunktionær i løngruppe 2, sats 2, hvor lønnen udgør kr. 26.509,92 pr. måned ekskl. evt. pension. Eventuelt kvalifikationstillæg forhandles individuelt under hensyntagen til dine kvalifikationer.
Hvis du har spørgsmål vedrørende stillingen, er du meget velkommen til at kontakte afdelingsleder Kamilla Rude på telefon 20 93 78 01 eller på mail karu@domstol.dk
Du kan læse mere om Retten i Aarhus på rettens hjemmeside: www.domstol.dk/aarhus
Ønsker du at søge stillingen, skal du sende din ansøgning elektronisk. Det sker via vores rekrutteringssystem på www.domstol.dk/aarhus under ”Job i Retten”. Du bliver guidet igennem rekrutteringsprocessen, når du trykker på knappen ”Søg stillingen” i stillingsopslaget på vores hjemmeside.
Du skal vedhæfte CV, ansøgning, eksamensbevis, relevante udtalelser og et vellignende foto.
Ansøgningen skal være modtaget i rekrutteringssystemet senest onsdag den 11. oktober 2023.
Vi forventer at holde ansættelsessamtaler den 16. oktober 2023
Alle interesserede uanset alder, køn, race, religion eller etnisk tilhørsforhold opfordres til at søge stillingen.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Aarhus Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
Retten i Århus, Vester Allé 10, 8000 Aarhus C
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 11-10-2023; - ansøgningsfristen er overskredet
Ved skriftlig henvendelse: https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=5001&ProjectId=172470&DepartmentId=7054&MediaId=338&SkipAdvertisement=true
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5910217