Servicekoordinator

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

I AU Økonomi ved Aarhus Universitet søger vi en dygtig og engageret servicekoordinator, der kan og vil være med til at løse en bred vifte af opgaver.

Du vil få dine egne daglige ansvarsområder i funktionen Intern Service, der er en del af Servicegruppen og AU Regnskab.

Dine opgaver vil bl.a. være

  • varetagelse af praktiske opgaver i afdelingens bygninger i form af køkkener, printområder, fællesområder mv.
  • administrative opgaver ifm. håndtering af internationale fakturaer, post til og fra husets afdelinger mv.
  • bindeled til udvalgte leverandører
  • indkøb af varer og fakturahåndtering i digitalt indkøbsmodul
  • planlægning og afvikling af arrangementer i afdelingen
  • produktion af adgangskort
  • tovholder på møbler og andet udstyr
  • klargøring af udstyr og lokaler ved modtagelse af nye medarbejdere
  • diverse ad-hoc opgaver.


Vores forventninger til dig er bl.a., at du

  • har erfaring med facility services og den praktiske drift i en stor organisation
  • har erfaring med regnskabsmæssige og administrative rutiner, herunder Microsoft Office-pakken
  • er fleksibel og kan arbejde selvstændigt og effektivt
  • er imødekommende, initiativrig og nyder at arbejde sammen med andre
  • arbejder systematisk og struktureret
  • forstår til enhver tid at yde en god og professionel service over for interne og eksterne samarbejdspartnere og kolleger
  • er god til at kommunikere professionelt i både skrift og tale
  • om muligt har erfaring med Conference Manager og IndFak.


Om Regnskabsafdelingen på Aarhus Universitet

Stillingen er i Servicegruppen ved Regnskabsafdelingen, hvor et mindre team bl.a. arbejder sammen om opgaven i Intern Service. Servicegruppen er en del af AU Økonomi.
Kvalitetssikkerhed og effektivitet er grundbegreber i den måde, vi har tilrettelagt opgaverne på, og i afdelingen lægger vi stor vægt på kvalitet, faglig udvikling, trivsel, tillid og åbenhed.

Vi tilbyder

Du vil indgå i et team, hvor barren for effektivitet og kvalitet hele tiden hæves, og hvor der er fælles fokus på vellykkede løsninger og effektive processer.

Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst (HK). Startdato gerne snarest muligt, men aftales efter den rigtige kandidats muligheder. Yderligere oplysninger om stillingen kan fås ved henvendelse til teamleder Bente Wissing Brøndum, bente.brondum@au.dk, tlf. 21 16 40 52.

Aarhus Universitet vil være en attraktiv og inspirerende arbejdsplads for alle og ønsker en kultur, hvor hver enkelt kan udfolde og udvikle sig. Vi ser ligestilling og diversitet som en styrke og opfordrer derfor alle interesserede til at ansøge.

Ansøgning sendes via Aarhus Universitets rekrutteringssystem, som kan tilgås under stillingsopslaget på Aarhus Universitets hjemmeside.
 


Om Aarhus Universitet

Aarhus Universitet er et fagligt bredt og forskningsintensivt universitet med høj kvalitet i uddannelse og forskning, og et stærkt engagement i samfundsudviklingen nationalt og globalt. Universitetet tilbyder et inspirerende uddannelses- og forskningsmiljø for 38.000 studerende og 8.300 medarbejdere med en årlig omsætning på 7,0 mia. kr. Læs mere på www.au.dk


INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Aarhus Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: deltid (30-30 timer ugentligt)

-Arbejdsgiver:

Aarhus Universitet, Trøjborgvej 82-84, 8000 Aarhus C

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 01-12-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5944176

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet