Social- og Sundhedsassistent til fortrinsvis aftenvagt – Ankersgade 25 og 27.

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Da vi ønsker at opkvalificere vores aftenvagt, søger vi en uddannet social og sundhedsassistent til en fast aftenvagtsstilling – med weekend vagt hver 2. weekend.

 

”Vil du være min nye kollega? Hos os bidrager vi alle til det gode arbejdsmiljø. Det gør at jeg altid er glad for at gå på arbejde. Vi vil de gode relationer med hinanden, både kollegaer imellem, til vores beboer og til ledelsen. Vi passer på hinanden i hverdagen, griner sammen men kan også være alvorlige når det kræves og tør snakke om det der er svært. Vi er sociale uden for arbejdstiden, i det omfang man selv bestemmer, og vi forstår at hygge os.”

Kan du lide sætte din faglighed i spil hver dag? At være en del af fællesskabet, hvor det er muligt at få tværfaglig sparring i hverdagen? At være med til at skabe en god hverdag for vores beboer?

Så har du muligheden her!

 

Plejehjemmet Ankersgade, der er beliggende på Frederiksbjerg, er i juni 2022 blevet opdelt i to selvstændige afdelinger, hvoraf plejehjemmet 25 og 27 er det ene. Vi har i alt 46 lejligheder, hvoraf enkelte er beboet af ægtepar.

Vi har et tværfagligt samarbejde mellem social-og sundheds personale, sygeplejersker og terapeuter, internt i huset, men også på tværs af de to selvstændig plejehjem, hvilket betyder at der altid er sparrings muligheder. 

 

Vi søger en Social og Sundhedsassistent, der som en del af det faste aftenvagtsteam i et hus, dog kan det forekomme at du skal varetage assistentopgaver i begge huse. Du vil derfor opleve at din faglighed bliver udfordret, samtidig med at du vil indgå i faglige teams omkring vores beboere.

Vi gør opmærksom på, at stillingen ligger inden for det døgndækkede område. P.t. forventes tjenesten fortrinsvis at være i aftenvagt.

 

Kandidatens profil:

  • Du er autoriseret social- og sundhedsassistent.
  • Du arbejder med udgangspunkt i borgernes mål og ressourcer.
  • Du er spontan i dit arbejde og har hjertet på rette sted.
  • Du har et godt overblik, og kan håndtere en varieret dag.
  • Du er mødestabil og langtidsfrisk.
  • Du er tryg ved at tage selvstændige og faglige beslutninger.

 

Derfor skal du vælge os:

  • Fordi vi er et plejehjem, hvor vi kan lide vores beboere, vi kan lide hinanden og de udfordringer, der er på et plejehjem, fordi vi står sammen.
  • Vi ved det er vigtigt, at du kommer godt fra start. Derfor får du et introprogram, så både du og dine kollegaer kan være sikre på, at du er blevet godt oplært. 
  • Vi vægter medarbejdertrivsel højt, det betyder at vi dyrker det gode samarbejde og tør også at snakke om det der er svært.
  • Vi arbejder hele tiden på at udvikle vores faglige kvalitet f.eks. gennem borger sikker sygepleje.
  • Der er også mulighed for at socialt kollegasamvær uden for arbejdstiden, f.eks. tager vi ud og bowler eller spiser sammen.

 

Om afdelingen:

Vores vision er at beboer, pårørende og medarbejder oplever Plejehjemmet Ankersgade 25 og 27, som det bedste sted at være. 

Ud fra vores tre værdier; respekt, ambitioner og kærlighed, skabes der stjernestunder og livskvalitet gennem gode oplevelser, fællesskab, tryghed og faglig kvalitet.

 

Løn og ansættelsesvilkår: 

Stillingen ønskes tiltrådt 1. marts 2024 eller efter aftale.

Løn- og ansættelsesforhold efter gældende overenskomst og efter konkret forhandling med den forhandlingsberettigede organisation.

 

Hvis du vil vide mere: 

Yderligere oplysninger om stillingen kan fås ved henvendelse til enten Forstander Karin Fenger Ellekrog på tlf. 2320 6314, mail kf@aarhus.dk eller Viceforstander Charlotte Jobe tlf. 2920 7936, mail chaj@aarhus.d

 

Ansøgning: 

Klik på ”søg jobbet” nedenfor for at udfylde og sende din ansøgning. Alle felter med * skal udfyldes. Først når du har modtaget en kvittering pr. e-mail, har vi modtaget din ansøgning. 

Ansøgningsfristen er den 5. februar 2024.

Vi forventer at afvikle løbende jobsamtaler og senest d. 19. februar 2024. 

 

I Magistratsafdelingen for Sundhed og Omsorg har vi en generel politik om, at der ved ansættelser indhentes referencer og evt. straffeattest. Du må derfor forvente at blive anmodet herom, hvis vi tilbyder dig stillingen.


  
Om Sundhed og Omsorg og Aarhus Kommune: 
Aarhus Kommune betragter mangfoldighed som en ressource og opfordrer derfor alle - uanset alder, køn, handicap, livsstil, religion eller etnisk tilhørsforhold - til at ansøge stillingen.

Aarhus Kommune er en af Jyllands største arbejdspladser, hvor 28.000 professionelle og passionerede kollegaer hver dag arbejder for at gøre visioner til virkelighed og skabe værdi for borgere og samfundet omkring os. Vi er en arbejdsplads, der vægter faglighed og samarbejde højt og vi tror på, at vores forskelligheder er med til at gøre Aarhus for en god by for alle. Sammen arbejder vi for en bæredygtig og inkluderende by, hvor både ansatte, borgere, virksomheder og naturen kan trives og blomstre. Vi har ambitioner for byen – og for dig. Kom og vær med!

 

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Aarhus Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Aarhus Kommune, Ankersgade 25, 8000 Aarhus C

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 05-02-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5977890

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet