Social- og sundhedsassistent til Plejehjemmet Ankersgade i Aarhus

dato

Om jobbet:

”Vil du være min nye kollega? Hos os bidrager vi alle til det gode arbejdsmiljø. Det gør at jeg altid er glad for at gå på arbejde. Vi vil de gode relationer med hinanden, både kollegaer imellem, til vores beboere og til ledelsen. Vi passer på hinanden i hverdagen, griner sammen men er også alvorlige når det kræves og tør snakke om det der er svært. Vi er sociale uden for arbejdstiden, i det omfang man selv bestemmer, og vi forstår at hygge os sammen.”

Da en af vores SSA har søgt nye veje – søger vi nu en ny kollega, så hvis du:

  • Kan lide at sætte din faglighed i spil hver dag? 
  • Kan lide at være en del af fællesskabet, hvor det er muligt at få tværfaglig sparring i hverdagen? 
  • Vil være med til at skabe en god hverdag for vores beboere?

Så er muligheden her 😊

Plejehjemmet Ankersgade 25 og 27 er det ene af de to plejehjem der er beliggende i Ankersgade. Vi har i alt 46 lejligheder, hvor der er mulighed for at have ægtepar boende.

Vi har et tværfagligt samarbejde mellem social-og sundhedsfagligt personale, sygeplejersker og terapeuter, internt i huset men også på tværs af de to plejehjem i gaden, hvilket betyder at der altid er sparrings muligheder. 

Vi søger en Social og Sundhedsassistent, der kan se sig selv i en stilling, hvor fagligheden bliver udfordret og kan arbejde både selvstændigt samt indgå i faglige teams omkring vores beboer. Stillingen vi ønsker besat, er hovedsagelig en dagvagtsstilling, hvor assistenterne selv planlægger deres kommende weekendvagter et halvt år ad gangen, svarende til weekendvagt ca. hver 4. uge, hvis man ønsker at have weekendarbejde oftere, kan dette naturligvis også imødekommes. Plejehjemmet Ankersgade 25 og 27 er en del af Aarhus Kommunes Frisættelse tanker, hvor vores fokus blandt andet er større indflydelse på egen vagtplan. Stillingen er en fastansættelse.

Vi gør opmærksom på, at stillingen ligger inden for det døgndækkede område. P.t. forventes tjenesten
fortrinsvis at være i dagvagt, men der kan forekomme enkelt vagter i andre vagtlag.

Din profil:

  • Du er autoriseret social- og sundhedsassistent.
  • Du arbejder med udgangspunkt i borgernes mål og ressourcer.
  • Du er spontan i dit arbejde og har hjertet på rette sted.
  • Du har et godt overblik, og kan håndtere en varieret dag.
  • Du er mødestabil og langtidsfrisk.
  • Du er tryg ved at tage selvstændige og faglige beslutninger.
     

Derfor skal du vælge os:
Du skal vælge at arbejde på Plejehjemmet Ankersgade 25 og27 fordi:

  • Fordi vi er et plejehjem, hvor vi kan lide vores beboere, vi kan lide hinanden og de udfordringer, der er på et plejehjem, fordi vi står sammen.
  • Vi ved det er vigtigt, at du kommer godt fra start. Derfor får du et introprogram, så både du og dine kollegaer kan være sikre på, at du er blevet godt oplært. 
  • Vi vægter medarbejdertrivsel højt, det betyder at vi dyrker det gode samarbejde og tør også at snakke om det der er svært.
  • Vi arbejder hele tiden på at udvikle vores faglige kvalitet f.eks. gennem borger sikker sygepleje.
  • Der er også mulighed for at socialt kollegasamvær uden for arbejdstiden, f.eks. tager vi ud og bowler eller spiser sammen.

 

Om afdelingen:
Vores vision er at beboer, pårørende og medarbejder oplever Plejehjemmet Ankersgade 25 og 27, som det bedste sted at være. 

Ud fra vores tre værdier; respekt, ambitioner og kærlighed, skabes der stjernestunder og livskvalitet gennem gode oplevelser, fællesskab, tryghed og faglig kvalitet. 

Løn og ansættelsesvilkår:
Stillingen ønskes tiltrådt senest 1. februar 2025 eller efter aftale.
Løn og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst og efter konkret forhandling med den forhandlingsberettigede faglige organisation.
  
Ugentligt timetal: 37 timer.


Hvis du vil vide mere:
Yderligere oplysninger om stillingen kan fås ved henvendelse til forstander Karin Fenger Ellekrog på tlf. 2320 6314 viceforstander Charlotte Jobe på tlf. 2920 7936.

Ansøgning
Klik på ”Ansøg” nedenfor for at udfylde og sende din ansøgning. Alle felter med * skal udfyldes. Først når du har modtaget en kvittering pr. e-mail, har vi modtaget din ansøgning.
 
Ansøgningsfristen er den 11. december 2024.

Vi forventer at afvikle jobsamtaler den 19. december 2024.

I Magistratsafdelingen for Sundhed og Omsorg har vi en generel politik om, at der ved ansættelser indhentes referencer og evt. straffeattest. Du må derfor forvente at blive anmodet herom, hvis vi tilbyder dig stillingen.
Vi gør opmærksom på, at der i forbindelse med rekrutteringsprocessen vil blive foretaget opslag i vores referenceregister. Referenceregisteret omfatter tidligere medarbejdere i Magistratsafdelingen for Sundhed og Omsorg, der er blevet bortvist grundet væsentlig misligholdelse af ansættelsesforholdet.

  
Om Sundhed og Omsorg og Aarhus Kommune: 

Sundhed og Omsorg (MSO) i Aarhus Kommune arbejder med omsorg for ældre og sundhed for alle borgere.


Aarhus Kommune betragter mangfoldighed som en ressource og opfordrer derfor alle - uanset alder, køn, handicap, livsstil, religion eller etnisk tilhørsforhold - til at ansøge stillingen.
Aarhus Kommune er en af Jyllands største arbejdspladser, hvor 28.000 professionelle og passionerede kollegaer hver dag arbejder for at gøre visioner til virkelighed og skabe værdi for borgere og samfundet omkring os. Vi er en arbejdsplads, der vægter faglighed og samarbejde højt og vi tror på, at vores forskelligheder er med til at gøre Aarhus for en god by for alle. Sammen arbejder vi for en bæredygtig og inkluderende by, hvor både ansatte, borgere, virksomheder og naturen kan trives og blomstre. Vi har ambitioner for byen – og for dig. Kom og vær med!

 

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Aarhus Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Aarhus Kommune, Ankersgade 21, 8000 Aarhus C

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 11-12-2024;

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6150759

Data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet