Socialrådgiver til Indkøb & Udbud

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Om jobbet:
Vi søger to nye medarbejdere med socialfaglig baggrund.

Vil du være med til at sikre en god indsats for borgere i Aarhus Kommune, og vil du være med til at sætte dit præg på et helt nyt og spændende samarbejde, der sammensætter forskellige faglige kompetencer for at finde de bedste løsninger til borgerne og et konstruktivt samarbejde med leverandørerne.

I Indkøb & Udbud er vi i gang med at etablere et nyt team – Team Specialiseret socialområde – som skal sætte fokus på de køb Aarhus Kommune foretager på det specialiserede socialområde. I teamet vil indgå såvel socialfaglige som indkøbsfaglige kompetencer. I den forbindelse skal vi arbejde med en ny model, hvor vi blandt andet vil gennemgå alle kontrakter indgået på unge- og voksenområdet, derfor søger vi: 

  • 2 socialrådgivere, som fagligt opkvalificeres med kontraktstyrings- og forhandlingskvalifikationer.

I teamet skal vi blandt andet arbejde med afsæt i følgende opgaver:

  • Understøtte myndighedsområdet med kontraktforhandling og opfølgning
  • Større gennemsigtighed mellem pris og kvalitet
  • Tydelighed i sammensætning af priser
  • Medvirke til at vi også sikrer den faglige forsvarlighed.

Herudover:

  • Implementering af systematisk Contract Management på alle kontrakter 
  • Sikre at alle visitationer sker med afsæt i faglig og økonomisk forsvarlighed, synlighed og gennemsigtighed
  • Implementering af KL / Aarhus Kommune standardkontrakt til det specialiserede socialområde
  • Implementering af Byrådsbesluttet arbejdsklausul.


Din profil:
Stillingsprofil – medarbejder med socialfaglig baggrund

Vi forventer, at du:

  • Er uddannet socialrådgiver/socialformidler 
  • Har kendskab til myndighedsområdets arbejdsgange og beslutningsprocesser
  • Har viden om og erfaring med mennesker med forskellige psykiske og fysiske funktionsnedsættelser 
  • Har lyst til at udvikle kompetencer med henblik på forhandling og styring af kontrakter
  • Har en stærk gennemslagskraft og kan arbejde meget selvstændigt og proaktivt
  • Kan læse og omsætte beskrivelser af mennesker med forskellige psykiske og fysiske funktionsnedsættelser og omsætte det til en relevant placering i forhold til eksempelvis boform
  • Er en stærk kommunikator, som mestrer dialogen både mundtligt og skriftligt
  • Kan være en kvalificeret sparringspartner for myndighed i Socialforvaltningen med det formål at sikre de bedste og mest bæredygtige løsninger
  • Da der må forventes en del kørsel, er det en fordel at du har kørekort

Herudover er der ansat en Contract Manager, som vil bistå teamet med indkøbsmæssige kompetencer.


Derfor skal du vælge os:

  • Stor medindflydelse på tilrettelæggelsen af dit arbejde
  • Selvstændige arbejdsopgaver kombineret med opgaver der skal løses i samarbejde med kollegaer
  • Mulighed for faglig og personlig udvikling
  • Samarbejde på tværs af faggrænser
  • Et uformelt, godt kollegialt miljø med engagerede kollegaer


Løn og ansættelsesvilkår:
Løn og ansættelsesvilkår vil være i henhold til gældende overenskomst. Endelig lønfastsættelse sker efter forhandling med den forhandlingsberettigede faglige organisation på baggrund af kvalifikationer.
  
Ugentligt timetal: 37.

Der er tale om en tidsbegrænset stilling fra ansættelsestidspunkt og 2 år frem.


Hvis du vil vide mere:
Yderligere oplysninger om stillingen kan fås ved henvendelse til sektionsleder Sandra Enevoldsen på telefon 41854122.


Ansøgning
Klik på ”Ansøg” nedenfor for at udfylde og sende din ansøgning. Alle felter med * skal udfyldes. Først når du har modtaget en kvittering pr. e-mail, har vi modtaget din ansøgning.

Kopi af eksamensbevis skal vedlægges. 

Ansøgningsfrist: 14.11.2023
 
1. samtale finder sted d. 21.11.2023. Evt. 2. samtale finder sted d. 28.11.2023. 

Aarhus Kommune ser mangfoldighed som en styrke. Vi opfordrer derfor alle uanset alder, køn, religion og nationalitet til at søge.


Om os
Aarhus Kommune er med i front med modernisering af offentlige indkøb og har en velkonsolideret Indkøbs- og Udbudsafdeling med meget kompetente medarbejdere. Indkøbsorganisationen er baseret på et stærkt tværmagistratsligt samarbejde og er en del af Borgmesterens Afdeling.  Indkøb & Udbud har p.t. 50 medarbejdere, fordelt i mindre teams. Vores mål er at sikre et effektivt og professionelt indkøbssamarbejde i Aarhus Kommune.


Om Aarhus Kommune
Aarhus Kommune er Jyllands største arbejdsplads. 28.000 professionelle og passionerede kollegaer arbejder hver dag for, at vi er en god by for alle. Som ansat i Aarhus Kommune gør du visioner til virkelighed og skaber udvikling, fællesskab og trivsel. Her er der respekt for faglighed, plads til mangfoldighed og mulighed for udfoldelse. Vi har ambitioner for byen – og for dig. Kom og vær med!

Leder- og medarbejderroller
I vedlagte link finder du de fælles Leder- og medarbejderroller i Aarhus Kommune:
https://aarhus.dk/job/den-attraktive-arbejdsplads/

De fælles leder- og medarbejderroller giver et blik på de forventninger, der stilles til dig, når du som leder eller medarbejder i Aarhus Kommune skal løse den fælles kerneopgave. Ved at synliggøre de forventninger, der stilles – om du er leder eller medarbejder – håber vi på, at vi sammen kan fastholde et godt arbejdsmiljø, en attraktiv arbejdsplads og en kultur med troværdighed, respekt og engagement
 

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Aarhus Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Tidsbegrænset ansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Aarhus Kommune, Rådhuspladsen 2, 8000 Aarhus C

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 14-11-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5928430

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet