BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Vi søger en grundig, dygtig og stabil vicevært til div. praktiske opgaver i Århus C. Bliv en
del af vores team, hvor du selv planlægger din egen tid og arbejdsopgaver.
Om os:
Vi er en mindre virksomhed i vækst, hvilket betyder at der også løbende kommer nye opgaver. Vi er en professionel leverandør af facility management/ejendomsservice og vores kunder er udlejningsejendomme, ejerforeninger og lignede. Jobbet består i pasning af kundernes ejendomme og arbejdet udføres derfor på flere lokationer.
Vi har en dynamisk tilgang til opgaveudførelsen og vores medarbejder har friheden til styringen og planlægningen af deres opgaver. Der er en uformel og god omgangstone, hvor alle respekteres.
Arbejdstid:
Jobbet er fuldtid, og du vil selv være ansvarlig for at planlægge/koordinere dine arbejdsopgaver
Dine arbejdsopgaver kunne være:
Det er vigtigt for os at nævne, at vi i samarbejde løbende vil tilrettelægge dine arbejdsopgaver, så det giver bedst mening for alle.
- Håndtering af lejerhenvendelser og udførelse af opgaver i lejemålene (fx. justering af døre, udskiftning af blandingsbatteri, fejlsøgning på gulvvarme, kontrol af ventilationsanlæg, mm) Dette er en primær opgaven. Du laver selv aftaler med lejerne, som passer ind i din og deres planlægning, indenfor normale arbejdstider.
- Udførsel af flyttesyn (Primær opgave)
- Kontakt til entreprenører og håndværkere, samt bestilling af teknikere.
- Renholdelse af ejendomme og udendørsarealer, så som fejning, fejrnelse af ukrudt, mm (Primær opgave)
- Pasning af grønne områder, så som lugning, græsslåning og hækklipning (i begrænset omgang)
- Udskiftning af filtre i ventilationsanlæg (udføres primært i vinterhalvåret, i begrænset omfang)
Dine kvalifikationer:
- Du har en logisk tilgang til opgaverne og er god til at sætte dig ind i, hvordan ting i lejemål og på bygningerne udbedres
- Du har en god it-mæssig forståelse, og er vand til at arbejde med mails, iPad og ligende
- Du er servicemindede og imødekommende (Det er grundstenen i vores arbejde - resten kan læres, hvis den rette person byder sig)
- Du har en struktureret tilgang til opgaverne, og sætter en ære i et planlægge/struktuere opgaver
- Du er grundig - og forstår vigtigheden af at udføre arbejdet grundigt
- Du trives med at arbejde selvstændigt og er god til selv at planlægge dine arbejdsopgaver
- Du snakker samt skriver dansk, og kan kommunikerer let på engelsk
Vi tilbyder dig:
- Firmabil, arbejdstelefon, mm
- Mulighed for at præge jobbet, samt have stor indflydelse på planlægningen af arbejdstimerne
- God og uformel omgangstone
- Fleksible mødetider (du planerlægger selv dine arbejdstider, indenfor de aftalte rammer)
Ansøgning:
Hvis jobbet lyder som noget for dig, kan du sende din ansøgning og CV til andreas@dalboege.com. Samtaler vil blive afholdt løbende. Har du nogle spørgsmål, er du velkommen til at kontakte Andreas Dalbøge på andreas@dalboege.com ellers kan du læse mere om os på dalbøgesejendomsservice.dk.
Vi ser frem til at høre fra dig!
#Ejendomsfunktionær, Havemand, Gartner, Vicevært, Altmuligtmand, Handymand, Facility Management, Ejendomsservice
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Aarhus Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
Dalbøges Ejendomsservice ApS, Højbovej, 8600 Silkeborg
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 07-02-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5979385