Studentermedhjælper HK til kommunikation og administrative opgaver hos Danish Cardiovascular Academy

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Brænder du for at arbejde med værdiskabende kommunikation, at have det store overblik over SoMe-aktiviteter og opdatere websites? Og har du samtidig et praktisk godt øje i forbindelse med at arrangere større møder? Så har du lige nu muligheden for dette i et udviklende og alsidige studiejob.

Danish Cardiovascular Academy (DCAcademy) søger en studentermedhjælper til vores kommunikations- og administrationsafdeling. DCAcademy har sekretariat i uni-parken hører formelt under Institut for Biomedicin, Faculty of Health, Aarhus Universitet.
Stillingen er på 8 timer om ugen, og den er ledig fra d. 1. januar 2024 til 1. januar 2026 med mulighed for forlængelse.
 

Dine arbejdsopgaver

Som studentermedhjælper er din primære opgave at understøtte akademiets Communication Manager med at promovere akademiet og vores kurser på SoMe og vores hjemmeside. Løbende vil der opstå praktiske opgaver i forbindelse med afvikling af vores større arrangementer og kurser.
 

Dine opgaver vil primært bestå af: 

  • Bistå vores communication manager med udformning af SoMe-opslag
  • Udformning af kommunikationsplaner
  • Korrekturlæsning (primært på engelsk) 
  • Oprette og opdatere vores kurser på hjemmesiden



Derudover vil du som studentermedhjælper skulle:  


  • Hjælpe administrationen med praktisk hjælp i forbindelse med afholdelse af større kurser
  • Hjælpe med lokalebooking, kalenderindkaldelser og forplejning til møder
  • Løse ad hoc-opgaver som oprydning, organisering af depot og andre forfaldne opgaver



Dine faglige og personlige kvalifikationer:


  • Du har erfaring med content creation på Instagram, LinkedIn og X
  • Du forstår at målrette din kommunikation til den rigtige målgruppe
  • Du kan arbejde med engelsk som det primære skriftsprog
  • Du er struktureret, selvstændig og har et godt overblik
  • Erfaring med Outlook, Canva og TYPO3 er en fordel
  • Er interesseret i/ nysgerrig på hjerte-kar-sygdomme
  • Der vil være begrænset rejseaktivitet i forbindelse med afholdelse af årsmøder mv, så en vis grad af
fleksibilitet er derfor påkrævet.

Vi forestiller os, at du er midt i din uddannelse - gerne inden for noget, der involverer sprog og/eller kommunikation som f.eks. dansk, engelsk, medievidenskab, retorik, marketing, journalistik eller kommunikation. Uanset personlig og faglig baggrund
opfordrer vi alle interesserede til at søge.
 

Vi kan tilbyde:

  • At du får indflydelse på akademiets digitale tilstedeværelse på både web og sociale medier
  • Et mindre men dedikeret sekretariat hvor vi hjælper hinanden og vægter en uformel og humoristisk omgangstone
  • En arbejdsplads med mange forskellige opgaver og en stor berøringsflade


Om DCAcademy: 

DCAcademy blev stiftet i 2021 og vores formål er at styrke dansk forskning i hjerte-kar-sygdom gennem netværksdannelse og uddannelse af kardiovaskulære forskere. Akademiet administrerer en 180 mio. kr. bevilling fra Novo Nordisk Fonden og Hjerteforeningen. Akademiet skal samle landets førende kapaciteter og viden inden for feltet og løfte forskeruddannelse og forskning inden for hjerte-kar-sygdom til højeste internationale niveau. Aktiviteterne er bl.a. ph.d.- og post doc. kurser, uddeling af ph.d. og post.doc. stipendier, netværksarrangementer, symposier og sommer- og vintermøder. Du kan læse mere om akademiet her: https://dcacademy.dk/

Om stillingen 

Stillingen er på 8 timer om ugen, og er tidsbegrænset fra d. 1/1 2024-1/1 2026 med mulighed for forlængelse.   

Ansættelse er ved Institut for Biomedicin, Aarhus Universitet.

Ansøgningsfristen er d. 29. oktober 2023.

Vi forventer at afholde samtaler primo november og forinden skal der løses en mindre kommunikationscase.

Arbejdsstedet er Danish Cardiovascular Academy, v. Aarhus Universitet, Institut for Biomedicin, Bygn. 1231, Wilhelm Meyers Allé 3, 8000 Aarhus C.  

Du refererer til direktør professor Christian Aalkjær. 

Har du spørgsmål til stillingen, kan du kontakte Emil Toft Brøndum, Tlf: 22569052, Email; etb@biomed.au.dk


Ansættelsesgrundlag

Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til overenskomst mellem Skatteministeriet og HK/Stat for kontorfunktionærer, laboranter og it-medarbejdere og fællesoverenskomsten mellem Finansministeriet og Offentligt Ansattes Organisationer – Det Statslige Område (OAO-S-fællesoverenskomsten).

Ansøgning

Din ansøgning skal indeholde følgende:
  • Ansøgning
  • Curriculum Vitae
  • Angivelse af uddannelse (kopi af relevante eksamensbeviser)
  • Referencer/anbefalinger kan uploades særskilt i e-rekrutteringssystemet
Vi henviser til fakultetets Vejledning for ansøgere.

Aarhus Universitet vil være en attraktiv og inspirerende arbejdsplads for alle og ønsker en kultur, hvor hver enkelt kan udfolde og udvikle sig. Vi ser ligestilling og diversitet som en styrke og opfordrer derfor alle interesserede til at ansøge.

Ansøgning sendes via Aarhus Universitets rekrutteringssystem, som kan tilgås under stillingsopslaget på Aarhus Universitets hjemmeside.
 


Om Aarhus Universitet

Aarhus Universitet er et fagligt bredt og forskningsintensivt universitet med høj kvalitet i uddannelse og forskning, og et stærkt engagement i samfundsudviklingen nationalt og globalt. Universitetet tilbyder et inspirerende uddannelses- og forskningsmiljø for 38.000 studerende og 8.300 medarbejdere med en årlig omsætning på 7,0 mia. kr. Læs mere på www.au.dk

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Aarhus Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

Aarhus Universitet, Wilhelm Meyers Allé 3, 8000 Aarhus C

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 29-10-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5922031

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet