BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Om stillingen
Ledelsessekretariatet er en del af Østjyllands Politis stab og har til opgave at understøtte politiets arbejde med at skabe tryghed og sikkerhed for borgerne. Som studentermedhjælper i ledelsessekretariatet vil du komme til at håndtere forskellige, studierelevante opgaver, og du vil i samarbejde med afdelingens jurister beskæftige dig med problemstillinger inden for forskellige retsområder, der relaterer sig til politiets arbejde.
Dine arbejdsopgaver bliver blandt andet at assistere afdelingens jurister med sagsbehandling og informationssøgning i forbindelse med juridiske problemstillinger. Opgaverne kan fx være behandling af klager over politiet, erstatningssager mod politiet, aktindsigt, dusør til private for bistand til politiet og udarbejdelse af juridiske notater om forskellige emner.
Om dig
Du er en dygtig og grundig jurastuderende. Du er god til at formulere dig både mundtligt og skriftligt, ligesom du arbejder effektivt, selvstændigt og struktureret på et højt fagligt niveau. Du har gode samarbejdsevner og har mod på faglige udfordringer.
Vi forventer desuden, at du er engageret i og bidrager til at skabe en god arbejdsplads.
Om os
Vi tilbyder et spændende studiejob i en af landets største politikredse. Vi har en uformel omgangstone og vægter læring og faglig sparring højt.
Ledelsessekretariatet, juridisk sektion, er beliggende på politigården i Aarhus og er, ud over sekretariatschefen, bemandet med seks jurister, en polititjenestemand, to administrative medarbejdere og flere jurastuderende.
Løn- og ansættelsesvilkår
Ansættelse og aflønning sker i henhold til enhver tid gældende organisationsaftale for kontorfunktionærer i staten mellem Finansministeriet og HK/Stat samt OAO-S-fællesoverenskomst.
Du ansættes som timelønnet med en gennemsnitlig ugentlig arbejdstid på 15 timer med mulighed for fleksibilitet – særligt i eksamensperioder.
Dit arbejdssted bliver Østjyllands Politi med tjenestested indtil videre på Århus Politigård, Ridderstræde 1, 8000 Aarhus C.
Det er en forudsætning for ansættelse, at du kan blive sikkerhedsgodkendt, ligesom du skal kunne opretholde sikkerhedsgodkendelsen gennem hele din ansættelse.
Stillingen er til besættelse snarest muligt.
Kontakt og ansøgning
Hvis du vil høre mere om stillingen, er du velkommen til at ringe eller e-maile til juridisk specialkonsulent Maria Ester Martensen, tlf. 29 32 61 18, mes010@politi.dk.
Er du interesseret i en stilling, bedes du sende din ansøgning inkl. relevante dokumenter, herunder karakterudskrift og oversigt over beståede eksaminer, dokumentation for tilmelding på jurastudiet og CV.
Når du søger job ved politiet, oprettet du samtidig en profil i vores rekrutteringssystem. Hvis du søger flere job i politiet, skal du lægge en ansøgning og CV ind i systemet
pr. ansøgt stilling. Vi anbefaler, at du navngiver dine dokumenter, så det fremgår, hvilket job du søger.
Vi opfordrer alle kvalificerede til at søge uanset køn, alder, religion eller etnisk tilhørsforhold.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Aarhus Kommune
-Virksomheden tilbyder:
-Arbejdsgiver:
Østjyllands Politi, Hovedstation, og Rigspolitiet, Ridderstræde, 8000 Aarhus C
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 01-11-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6133220