Teamleder med fokus på personale- og driftsledelse, Nat-Tech Økonomi, Aarhu

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Ønsker du at lede og motivere et team af dedikerede fagspecialister? Er du en stærk kommunikativ teamleder der har fokus på personaleledelse og godt arbejdsmiljø? Er du en nærværende, lyttende og motiverende leder? Så er det dig vi mangler i vores ledelsesteam.

Der er tale om en fast fuldtidsstilling med start d. 1. april 2024, eller snarest derefter.
  Jobbeskrivelse
Som teamleder har du, med reference til økonomichefen, ansvaret for den personalemæssige og driftsmæssige ledelse af de institutteams du bliver ansvarlig for. Det bliver din opgave at sikre medarbejdernes trivsel - møde den enkelte medarbejder hvor de er, understøtte medarbejderne så de når deres mål, samt sikre det gode arbejdsmiljø. Du bliver ansvarlig for rekruttering i egen afdeling, sammensætningen af institutteams samt for at sikre det gode samarbejde med institutterne.
Du er en aktiv medspiller i at sikre hensigtsmæssige arbejdsprocesser og foretage den overordnede prioritering og planlægning af aktiviteterne, således opgaver og ressourcer hænger sammen, og at aktiviteterne prioriteres og udføres i overensstemmelse med ledelsens valg.

Du bliver en del af et etableret ledelsesteam, hvis kerneopgave er at sikre driften, drive udvikling og effektivisering samt at der er fokus på medarbejdernes trivsel. Ledelsesteamet er i tæt dialog med økonomichefen omkring afdelingens mål og strategier, hvorfor du får gode muligheder for at præge dagsordenen og udviklingen i organisationen.

Vi lægger vægt på, at du har en kombination af stor interesse for et godt arbejdsmiljø samt god økonomisk forståelse (for at kunne hjælpe medarbejderne med at prioritere opgaverne). Du skal kunne tænke og agere tværgående og orientere dig mod de fælles målsætninger samt være villig til at give og modtage konstruktiv feedback.
  Din profil
Som vores nye teamleder og kollega har du ideelt set:

  • Erfaring med personaleledelse, gerne fra en lignende organisation
  • Stærke kommunikative evner, som gør dig i stand til at tilpasse og formidle dine budskaber til aftagere på forskellige niveauer i organisationen
  • God til at opbygge relationer, både til dine kollegaer men også til dem vi servicerer
  • Stor interesse i at skabe et godt arbejdsmiljø
  • Høj grad af selvstændighed i opgaveløsningen og evnen til at følge opgaverne til dørs
  • God økonomisk forståelse
  • Gode IT kundskaber
  • Lysten til at bidrage med din faglighed i en velfungerende ledergruppe
  • Evnen til at identificere kompetencer og potentiale samt videreudvikle disse hos dine medarbejdere og dig selv.

Nat-Tech økonomi er en del af Administrationscenter Nat-Tech og betjener fakulteterne Natural- og Technical Science.

Vi varetager den økonomiske administration, rådgiver og servicerer fakulteternes institutter, centre, administration og ledelse med budgetter og økonomisk opfølgning.

Denne stilling vedrører personale- og driftsledelse for ca. 20 medarbejder, der servicerer institutter og centre ved fakultetet Technical Science (Tech) samt understøtter kollegaer i Nat-Tech økonomi.

Læs mere om os på vores hjemmeside: Nat-Tech økonomi (au.dk)
  Vi tilbyder
En spændende og fleksibel arbejdsplads, hvor vi tilstræber en sund balance mellem arbejds- og privatliv.

Et dynamisk arbejdsmiljø, der indbyder til livlig og åben diskussion, hvor humor og godt kollegaskab betyder meget

Afvekslende arbejdsdage, særligt som følge af vores meget brede kontaktflade både internt i Økonomi og med de andre afdelinger på AU, men i høj grad også institutterne vi servicerer og partnere udenfor AU.

Derudover tilbyder vi et job med en høj grad af selvstændighed, hvor man selv har mulighed og ansvar for at planlægge sin arbejdsdag indenfor de rammer og deadlines der findes.
  Arbejdsstedet

Arbejdsstedet er Nat-Tech Økonomi, Jens Baggesens Vej 53, 8200 Aarhus N.


Har du spørgsmål?

Spørgsmål vedrørende stillingen kan rettes til økonomichef Karin Sutherland på mobil: 23381426 eller pr. mail: ksu@au.dk
Se evt. mere om Nat-Tech Økonomi på vores hjemmeside her.

 

Formalia

Løn- og ansættelsesvilkår sker i forhold til uddannelsesmæssig baggrund og gældende overenskomst, hvilket f.eks. kunne være fællesoverenskomsten mellem Skatteministeriet og Offentligt Ansattes Organisationer samt organisationsaftalen mellem Skatteministeriet og HK/STAT for kontorfunktionærer, laboranter og IT-medarbejdere eller AC-overenskomsten.

Aarhus Universitet vil være en attraktiv og inspirerende arbejdsplads for alle og ønsker en kultur, hvor hver enkelt kan udfolde og udvikle sig. Vi ser ligestilling og diversitet som en styrke og opfordrer derfor alle interesserede til at ansøge.

Ansøgning sendes via Aarhus Universitets rekrutteringssystem, som kan tilgås under stillingsopslaget på Aarhus Universitets hjemmeside.

 

Om Aarhus Universitet

Aarhus Universitet er et fagligt bredt og forskningsintensivt universitet med høj kvalitet i uddannelse og forskning, og et stærkt engagement i samfundsudviklingen nationalt og globalt. Universitetet tilbyder et inspirerende uddannelses- og forskningsmiljø for 38.000 studerende og 8.300 medarbejdere med en årlig omsætning på 7,0 mia. kr. Læs mere på www.au.dk


Denne jobannonce blev oprindeligt opslået på https://www.ofir.dk/
(Den originale annonce kan ses på: https://www.ofir.dk/showojob?ofirid=aee91374)

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Aarhus Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Aarhus Universitet, Nordre Ringgade, 8000 Aarhus C

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 07-02-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5974722

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet