BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Tolstrup A/S leverer grøn pleje og vintertjeneste for en voksende gruppe af kommuner, forsyningsselskaber, boligselskaber og store og mellemstore virksomheder primært i Jylland og på Fyn.
Tolstrup A/S blev etableret af brødrene Christoffer og Peter Lund i 2015 på familiens gård i Tolstrup ved Fredericia. Siden er virksomheden vokset markant og er bl.a. fire gange kåret til Gazellevirksomhed af Børsen. Tolstrup har afdelinger i Aarhus, Fredericia og Odense.
Tolstrup ansætter medarbejdere efter kvalifikationer og potentiale og ikke efter køn, farve eller nationalitet.
Virksomheden har som mål i et videst muligt omfang at forsøge at ansætte personer med særlige udfordringer, og vil tilbyde gode opkvalificeringsmuligheder og sikre gode arbejdsforhold for alle medarbejderne.
For at styrke ledelsen og den videre udvikling i virksomheden leder vi nu efter en Driftsleder til Aarhus-afdelingen til at service vores kunder.
STILLINGEN
Stillingen som Driftsleder (DL) er Aarhus-afdelingen og refererer til Ejerne.
Kandidaten skal varetage den daglige ledelse af 10-15 medarbejdere og være ansvarlig for planlægning i afdelingen, samt for videreudvikling af afdelingens fokusområder og kompetencer.
OPGAVEN
Vi leder efter en DL i Aarhus-området, som skal varetage den daglige drift af firmaets aktiviteter indenfor grøn pleje og anlægsopgaver.
Arbejdsopgaverne vil bl.a. bestå i kundekontakt, mandskabsledelse, planlægning samt sags- og økonomistyring indenfor grøn pleje og anlægsopgaver. Med base i enten Aarhus-afdelingen vil man komme til indgå i et stærkt ledelsesteam, hvor udvikling og sparring er i højsædet.
Hovedopgaverne vil være:
Ledelse, motivation og udvikling af 10-15 udførende medarbejdere
- Budget- og økonomiansvarlig
- Planlægning og styring af medarbejdere
- Kontakt til kunder
- Kundeansvar
- Tilbudsskrivning – behandling af samme
- Kontakt til leverandører og styre underentreprenører
- Kontraktansvarlig for grønne kontakter
- Sikre overholdelse af miljø-, sikkerheds- og kvalitetskrav
- Ansvarlig for anlægs/ad-hoc-projekter
KANDIDATEN
Den nye DL kan komme fra en tilsvarende stilling indenfor branchen, men ønsker større indflydelse på beslutningerne og tættere samarbejde om virksomhedens udvikling.
Kandidaten vil få stor indflydelse på egen arbejdsdag og vil skulle arbejde tæt sammen med kollegaerne og ledelsen. Da stillingen er meget selvstændigt, er initiativ og evnen til at motivere og holde sig selv i gang, meget vigtigt.
Der forventes følgende baggrund og adfærdstræk:
- Ledelseserfaring - og stor lyst til personaleledelse
- Stærk personlighed, med gode evner inden for kommunikation
- Ambitiøs, punktlighed, handlekraftig og resultatorienteret
- Relevant uddannelse, herunder erfaring og faglig ekspertise indenfor branchen
- Har bred erfaring
- Vant til personale planlægning
IT
Bruger ar MS Office-pakken
UDDANNELSE
En relevant faglig uddannelse som Anlægsgartner, Jordbrugsteknolog, Skov- og landskabsingeniør eller lignende. Mulighed for medejerskab på sigt.
SPROG
Dansk og engelsk flydende
VIRKSOMHEDEN TILBYDER
Der tilbydes en spændende position i en dynamisk værksorienteret virksomhed, der samtidig har fokus på ESG og den grønne omstilling.
Derudover tilbyder virksomheden:
- Uformel og ukompliceret omgangstone
- En arbejdsplads med ordnede forhold, hvor der ikke er langt fra tanke til handling
- Selvstændighed
- Sætte sit eget præg på hverdagen – herunder ansættelse af medarbejdere, udvikling af interne arbejdsgange, samt planlægning
GAGEPAKKE
Løn- og ansættelsesvilkår forhandles individuelt og modsvarer de stillede krav til kvalifikationer, kompetence og erfaring. Firmabil, sundhedsordning og IT-pakke
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Aarhus Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
Tolstrup A/S, Tolstrup Allé, 7000 Fredericia
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 14-02-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5961921