Vi søger en tilsynsfunktionær til rengøring ved stor kunde i Øst- og Midtjylland

Profilbillede
dato

Ansøgningsfrist: 30. maj 2024

 

Er du grundig, ansvarsfuld og kvalitetsbevidst? Og vil du gerne være ansvarlig for et rengøringsteam? Så er det måske dig, vi leder efter!


I jobbet som tilsynsførerende vil du indgå i den daglige rengøringsleverance samt varetage ledelse og føre tilsyn af medarbejdere. Vejen til succes i jobbet er evnen til at være en ægte teamplayer og samtidig have lysten til at udvikle sig i takt med opgaverne.


Det er din fornemste opgave at lede og motivere medarbejderne, så de varetager opgaverne og kundens interesse så effektivt og professionelt som muligt. Du planlægger og koordinerer den daglige rengøring samt diverse ekstra opgaver, ligesom det er dig, der står for materialestyring og lettere administrative opgaver. Du får ansvaret for medarbejderudvikling, og du sørger for instruktion af nye medarbejdere i midler, metoder, ergonomi og arbejdsmiljø. Sideløbende med dette sikrer du en høj kvalitet og en god service over for kunden.

Stillingen er på 37 timer ugentligt, fordelt med ca. 51 % rengøring og 49 % tilsyn og det vil være en blanding af morgen og eftermiddag/aften rengøring. Vi tilbyder stor fleksibilitet i forhold til mødetiden, og vi er åbne og imødekommende over for den rette kandidat, således arbejdet passer bedst muligt ind i din hverdag.


Grundig, serviceminded og kvalitetsbevidst    


Vejen til jobbet kan være mange, men vi forestiller os at du kan krydse nedenstående af:

  • Stor erfaring med rengøring
  • Du er positiv og af den opfattelse, at vi altid finder en løsning på udfordringerne
  • Du besidder en selvstændig tankegang og er god til at træffe beslutninger
  • Du er mødestabil, kvalitetsbevidst og besidder et godt overblik
  • Du er fleksibel og villig til at yde en ekstra indsats, når det kræves
  • Du er smilende og har et stort fokus på god kundeservice
  • Du kan kommunikere og forstå dansk og engelsk
  • Kørekort (der stilles gulpladebil til rådighed for arbejdets udførsel)


ISS lever af service - det er derfor også vigtigt, at du er smilende, præsentabel og imødekommende over for både kunder og kolleger, samt er villig til at gøre en forskel for vores kunder.

 

Ansøgning


Lyder stillingen som noget for dig? Så send gerne din ansøgning senest den 30. maj 2024. Vi ansætter løbende, – vi glæder os til at høre fra dig. For yderligere information om stillingen, kontakt venligst: Service Manager Charlotte Carlsen 22 41 58 59.


Bliv en del af en global virksomhed, der vægter ledelse og personlig udvikling højt ISS er en af verdens førende udbydere af facility services. Hos os får du 350.000 kolleger globalt og 6.500 i Danmark, der er eksperter inden for catering, technical services, cleaning, support service og facility management. Nøgleordet, der binder os sammen, er service. Kernen i vores forretning er mennesker, og derfor er vores medarbejdere særligt vigtige for os. Vi tror på, at vejen til succes går gennem udvikling, engagement, gensidig tillid og god ledelse. Som arbejdsplads tilbyder vi et godt og sikkert arbejdsmiljø, engageret ledelse og gode personlige udviklingsmuligheder – både i dit eget job og i nye job på tværs af organisationen.

 

dk.issworld.com

#APlacetoBeYou #LI-DNI

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Aarhus Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

ISS Facility Services, Gyngemose Parkvej, 2860 Søborg

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 30-05-2024;

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6037391

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet