Vikariat med fokus på kundeservice og rådgivning hos Valeur Customer Service A/S

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Har du erfaring med kundeservice og ønsker du at få erfaring med at rådgive kunder? Måske er du nyuddanet og jobsøgende eller også elsker du kundeservice? Hvis du er kvalitetsbevidst og kan starte hurtigst muligt, så er det nu du skal søge!

Stillingen er som start et vikariat på 4-6 uger. Derfor er det perfekt til dig, som står og mangler et job eller som gerne vil tjene nogle ekstra penge til din kommende rejse.

Opstart vil være mandag d. 12 august, hvor der vil være oplæring den første uge. Der vil være introdag fredag den 9. august som du skal kunne deltage i.

Valeur Customer Service A/S beskæftiger sig med internationale kundeserviceløsninger, hvor de dækker de fleste europæiske sprog. Med 30 års erfaring i branchen, er de med til at skabe det rette fundament for deres kunder, når det gælder forbrugernes krav om lave responstider og høj tilgængelighed. Du bliver en del af et kontor med 65 medarbejdere.

Om jobbet:
Valeur Customer Service er i gang med et nyt projekt og søger derfor flere vikarer, som kan se frem til nogle uger, hvor de får god erfaring med rådgivning og afholdelse af møder.

Opgaverne omfatter kundemøder, hvor du skal rådgive kunderne i forhold til fuldmagter.

Herudover:
Best-in-class kundeservice
Optimal kommunikation mellem ValeurCS og deres kunder
Indhente fuldmagter gennem online via team viewer samt guide dem gennem fuldmagten.
Kontakte kunder for booking af gennemførsel af fuldmagter samt vejlede og guide dem.

Dette søger vi:
Du skal være med til at varetage samarbejdet med kunderne og sikre, at de får en topkvalificeret service. Vi ser gerne, at du har erfaring med kundeservice og mailhåndtering/sagsbehandling.

Derfor søger vi nu dig, der kan sige ”ja” til følgende:
• Du er klar til at give den en skalle på et spændende projekt, hvor du får god erfaring
• Du brænder for god kundeservice
• Du har god forståelse for kommunikation med forskellige kunder
• Du er fleksibel i din tilgang til forskellige opgaver
• Du har en positiv tankegang og kan bevare overblikket

Praktisk information
Stillingen er en fuldtidsstilling med vagter, som fortrinsvis vil være fordelt i tidsrummet 8.00 – 16.00 mandag til fredag. Du vil få al teknisk udstyr stillet til rådighed.

Valeur Customer Service åbningstider:
Mandag til torsdag fra 8.00 – 21.00 - Fredag fra 8.00 – 20.00 - Lørdag fra 9.00 – 16.00 - Søndag fra 09.00 – 15.00.

Lønnen er 140 kr/t + aftentillæg og weekendtillæg. Derudover vil du som vikar hos StudentConsulting modtage 9% i løntillæg.

Lyder stillingen som noget for dig, og har du lyst til at være med på et nyt projekt, hvor du skal tale med mange forskellige kunder? Så send dig CV og søg allerede i dag.

Har du spørgsmål til processen kan du kontakte rekrutteringskonsulent Monika Thomsen på monika.thomsen@studentconsulting.com.

Vi kalder løbende til samtale og stopper processen når rette kandidater er fundet.

Vi ser frem til at høre fra dig!

 

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Aarhus Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

StudentConsulting, Frederiksborggade, 1360 København K

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 12-09-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6086810

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet