Anholdelse i Aarhus V: 18-årig sigtet for flere lovovertrædelser

dato

Mandag aften blev en 18-årig mand anholdt i Aarhus V, efter at en patrulje fra politiet standsed ham på Hasle Ringvej kl. 21.17. Betjentene opdagede, at manden kørte i en bil uden nummerplade, og han virkede påvirket af stoffer.

En narkometertest indikerede, at manden havde taget kokain, hvilket førte til hans anholdelse og sigtelse for narkokørsel. Yderligere undersøgelser afslørede, at manden kørte i et ikke-registreret køretøj, og han blev derfor også sigtet for dette.

Under ransagningen af bilen fandt patruljen en kniv samt salgsposer med kokain, og manden blev sigtet for overtrædelse af knivloven og besiddelse af euforiserende stoffer med henblik på salg. Ved visitationen af den 18-årige fandt betjentene også flere tusinde kroner i kontanter.

Kniven, stofferne og pengene blev beslaglagt som led i efterforskningen.

Kilde: Østjyllands Politi
Mest læste artikler