Fredag aften kl. 23:53 blev en kørende patrulje i Aarhus C opmærksom på et modkørende køretøj, hvor forsædepassageren skød med et bomberør ud af vinduet under kørslen. Køretøjet, der havde flere personer ombord, blev hurtigt bragt til standsning af politiet.
Ingen personer kom til skade under hændelsen, men passageren blev sigtet for overtrædelse af fyrværkeriloven.
Kilde: Østjyllands Politi