Mandag den 22. juni blev der begået et indbrud i en privat beboelse på Grønningen i Aarhus C. Indbruddet fandt sted mellem kl. 13.00 og kl. 15.20.
Dette indbrud er en del af tre indbrud, der er blevet anmeldt i Østjyllands politikreds det seneste døgn.
Kilde: Østjyllands Politi