Indbrudstyv anholdt på Frederiks Allé i Aarhus

dato

Natten til fredag kl. 01.47 opdagede en patrulje en mørkklædt mand, der var i færd med at læsse et kasseapparat bag på en cykel på Frederiks Allé i Aarhus. Da betjentene nærmede sig, forsøgte manden at cykle væk, men de mistede ham kortvarigt af syne.

Patruljen fandt senere cyklen og kasseapparatet ved indgangen til en baggård, hvor en 42-årig mand gemte sig. Det viste sig, at kasseapparatet var blevet stjålet ved et indbrud i en restaurant, og cyklen var også stjålet.

Den 42-årige mand blev anholdt og sigtet for indbrud og tyveri. Ved anholdelsen fandt betjentene en mindre mængde hash i hans lomme, hvilket førte til en yderligere sigtelse for besiddelse af euforiserende stoffer.

Kilde: Østjyllands Politi
Mest læste artikler